Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over My Renault+ | 2e kaartje gratis? Wellicht vindt je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren via +31 (0)10-204 30 72 of via contact@renault-2ekaartjegratis.nl

Hoe kan ik aan deze actie deelnemen?
My Renault+ geeft leden de mogelijkheid op ieder 2e kaartje gratis voor de geselecteerde aanbiedingen. Dit kan onbeperkt via renault.nl/2ekaartjegratis tot de einddatum van je My Renault+ lidmaatschap. Verleng je My Renault+ voor de einddatum, dan blijft je registratie bestaan en hoef je deze niet te vernieuwen. Verleng je My Renault+ niet, dan wordt je registratie op renault.nl/2ekaartjegratis ook automatisch stopgezet.

Hoe vaak kan ik een bestelling plaatsen?
Zo vaak als je wilt! 

Hoe kan ik de bestelling betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard.

Hoe en wanneer ontvang ik de bestelde E-tickets?
De E-tickets worden binnen 15 minuten per E-mail naar je verstuurd of uiterlijk een week voor de gereserveerde datum indien dit om een concert of een evenement gaat.

Ik heb de email met daarin het E-ticket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer de spam inbox. Nog steeds geen E-mail? Stuur een E-mail naar contact@renault-2ekaartjegratis.nl en vermeld naam, telefoonnummer en voor welke activiteit je een e-voucher hebt besteld. Eén van onze medewerkers zal zo snel mogelijk contact opnemen. (Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00, uitgezonderd officiële feestdagen).

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Dien ik de E-tickets uit te printen?
In veel gevallen niet, maar wij raden aan om de tickets uitgeprint mee te nemen naar de bestemming van jouw dagje weg. Het E-ticket (en een reserveringsticket) dien je te overhandigen bij de entree.

Hoe kan ik mijn E-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om de E-tickets te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, kan je van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 (uitgezonderd officiële feestdagen) contact met ons opnemen via +31 (0)10-204 30 72 of e-mailen naar contact@renault-2ekaartjegratis.nl

Wat zijn de contactgegevens van de Helpdesk?
Telefonisch: 010-204 30 72 (standaard tarief, uiteindelijke kosten afhankelijk van de provider, bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00, uitgezonderd officiële feestdagen). E-mailadres: contact@renault-2ekaartjegratis.nl

Heb je vragen of opmerkingen die niet specifiek over deze actie gaan, dan kan je het beste contact opnemen met de Renault Klantenservice via het telefoonnummer 020 - 653 51 00 (op werkdagen tussen 10:00 en 12:00 uur en tussen 13:00 en 16:00 uur) of stuur een e-mail naar klantenservice@renault.nl